WIPWednesday: miss Rachel's yoke

Ik vertelde al eerder over deze trui. Het is een ontwerp van Kate Davies . Ik zette hem op voor de Good intentions club omdat ik de wol koc...

Ik vertelde al eerder over deze trui. Het is een ontwerp van Kate Davies. Ik zette hem op voor de Good intentions club omdat ik de wol kocht op EYF16 en ik hem wil dragen op EYF18. Ik brei de trui dus in de wol van Kate Davies, buachaille heet deze. Ik koos voor de donkere kleur als basis en kocht een extra streng voor extra lengte aan de mouwen en het lijf, gewoon omdat mijn lijf nu zo in elkaar zit.

Het lukte me niet om deze trui af te werken in het trimester van de club maar ik ben wel blijven breien, tussen andere projecten door en nu ik aan het kleurbreiwerk bezig ben, kan ik moeilijk stoppen maar is het ook moeilijk om het mee te nemen.


Er zijn negen stroken met kleurbreiwerk en eigenlijk gebruik je steeds maar twee kleuren tegelijk. Ik ben niet zo'n fan van geel. Allez het is te zeggen, het is mijn lievelingskleur maar ik kan mezelf niet zien in die kleur, dus was er wel wat twijfel, maar ik kocht toch de kit. Ik wisselde wel de kleuren waardoor ik twee stroken met rood als basiskleur en geel als contrastkleur ga hebben ipv twee stroken met geel als basiskleur en rood als contrastkleur.

(en ja, ik weet dat het dinsdag is ipv woensdag maar ik had al op publiceren ipv plannen gedrukt).

You Might Also Like

1 reacties

  1. Die is wel heel mooi ! Weet je ook waar je ze bij gaat dragen als je ze af hebt ? Ik vind namelijk haar ontwerpen en styling altijd heel mooi, maar zie mijzelf niet in gelijke rokken lopen en vraag me dan altijd af waar ik zo'n trui bij aan trek...

    BeantwoordenVerwijderen