Eshaness

PomPom Mag (eigenlijk PomPom Press) lanceerde Wool Journey , een reis naar Shetland van verschillende ontwerpers. Ik koos de muts Eshaness ...

PomPom Mag (eigenlijk PomPom Press) lanceerde Wool Journey, een reis naar Shetland van verschillende ontwerpers. Ik koos de muts Eshaness en verschillende tinten van Jamieson & Smith 2ply. Je kan de muts in verschillende diktes breien en je kan er ook voor kiezen om maar twee kleuren te gebruiken of net zoveel je wil als je restjes wil opgebruiken bijvoorbeeld.

Het breien zelf ging vlot, maar ik had uiteindelijk minder restjes van die muts die ik nog moet tonen dan ik dacht. Ik bestelde bij De Roopoorte nog een extra bolletje in die kleur. De muts weegt 36g en je hebt echt niet veel nodig van elk van de kleuren. Ik breide de muts voor een meisje van acht en zette minder steken op en herhaalde het patroon ook minder, op die manier is de muts iets kleiner en past ze beter op haar hoofd. Ik ben er zeker van dat ze nog wel wat gaat zetten met het dragen.


You Might Also Like

0 reacties