Camber shirt

Ik kocht het Camber Set patroon van Merchant & Mills op een textielmarktje tijdens Sinksen in Kortrijk. Ik haalde een couponnetje van ...

Ik kocht het Camber Set patroon van Merchant & Mills op een textielmarktje tijdens Sinksen in Kortrijk. Ik haalde een couponnetje van donkerblauwe Aime Comme Marie boven en ging aan het passen. Ik maakte een fout bij het knippen, waardoor zelfs een kapmouwtje geen optie was, tenzij ik zou negeren dat op één mouw de ananas ondersteboven staat. 
 Het patroon zit supersnel in elkaar en je hebt aparte delen voor de jurk en het t-shirt. Ik volgde gewoon de instructies. Het valt wat wijd, maar anders krijg je dat niet over je hoofd natuurlijk.
 En ik maakte datzelfde weekend ook één met mouwtjes in een heerlijke rayon van See you at six. Het valt fantastisch en ik hoop dat er nog veel nazomerdagen volgen. Het jurkje volgt zeker nog eens. En nu ik weet hoe snel het in elkaar zit, zou dat niet te lang meer mogen duren.

You Might Also Like

0 reacties