Wipwednesday: Anemone

Voor vandaag een foto van een trui in dikke wol, ja, ik ben zo. De streng is net op en ik moet er dringend één opwinden en nu ik in het r...

Voor vandaag een foto van een trui in dikke wol, ja, ik ben zo. De streng is net op en ik moet er dringend één opwinden en nu ik in het ritme van het patroon zit wil ik liever niet stoppen.

Het patroon is Anemone, het stond al eeuwen op mijn pinterest en ik was dan ook heel blij toen ik het cadeau kreeg in de small gestures swap van KnitBritish op ravelry. Ik kocht de wol, Brigantia, vorig jaar bij Ginger Twist in Edinburgh, mijn eerste keuze was rood, maar toen ik deze wol in het echt zag was ik verkocht. Het is een ongelooflijk mooi donker bosgroen. De wol is fantastisch. Het patroon was even zoeken want de uitleg is nogal minimaal, wat een beetje tegenvalt van een redelijk duur patroon van een indie ontwerper. Een mens is snel verwend aan de luxe van weinig zelf te moeten bedenken, maar dat is ook wel de reden om een patroon te kopen natuurlijk. 

You Might Also Like

0 reacties