Edinburgh & Glasgow: notes in pictures

Ik hou van tekstjes die voor mij met een andere moedertaal wat grappig aandoen of gewoon dingen waar ik me wel in kan vinden. Ik verzamelde ...

Ik hou van tekstjes die voor mij met een andere moedertaal wat grappig aandoen of gewoon dingen waar ik me wel in kan vinden. Ik verzamelde de foto's in Edinburgh enGlasgow.
"Stick your butt here" vuilbak op de luchthaven. 

Een ritstasje bij John Lewis. Nee, ik heb het niet gekocht. 

De etalage van een mooie winkel vol mannenkleding.


Ik weet niet meer wat het was dat ik kocht bij Tiger, want ik was wel het een en ander vergeten, maar dit vond ik een leuke  ontdekking. 

Het museum voor moderne kunst had verschillende tentoonstellingen. Dit vond ik een leuke quote en ik was ook wel wat teleurgesteld. 
Deze poster trok mijn aandacht in Glasgow en ik heb er geen idee van wat de bedoeling is. 

Miles, that is...

People make Glasgow, kan een stad een sterkere slogan kiezen? Ik denk het niet. Grote vlaggen op het centrale plein, boodschappen in buskotjes, hier voor het museum... 
"Play your part" duidelijk toch? Samen voor een propere stad.

En hier werd ik helemaal vertederd door want dit is de afdeling met een opgezette olifant en andere exotische dieren... 

You Might Also Like

0 reacties