Nieuwe look - 2

Nee, het is me nog niet gelukt om de mankementjes aan de lay-out op te lossen. Maar ik ben wel al blij met jullie reacties, het was duidelij...

Nee, het is me nog niet gelukt om de mankementjes aan de lay-out op te lossen. Maar ik ben wel al blij met jullie reacties, het was duidelijk tijd voor iets nieuws.


Afgelopen vrijdag was ik in Melle of all places. Ik had lang naar die afspraak uitgekeken. Eigenlijk denk ik er al jaren over na, maar het is er eigenlijk van gekomen.


Ik wou het op een plaats die ik zelf zou kunnen zien, ik wou niet meteen iets klein maar wel iets wat ik kan verbergen. En ik dacht aan een bloem ofzo. Niet echt iets om mee naar een tattooshop te stappen.

 Inne van Inked luisterde naar mijn ideeën en terwijl ik er over bezig was vielen de stukjes op hun plaats. Zo ergens op het strand van Oostende deze zomer en via Facebook berichten. Ienjas (vroegere Bodydesign maar nu Ienjas Tattoos) zette de tattoo. Een geduldig werkje, maar ik ben er zo blij mee. Het is nog wat aan het genezen en er komt nog wat los maar ik smeer braafjes de zalf en denk dat het wel goed komt. En ik heb het al getest, het zit perfect weg onder een t-shirt.

You Might Also Like

8 reacties

  1. Mooi! De nieuwe lay-out, al moet ik wel wennen dat de schoenen weg zijn :-) En die tattoo is zo mooi, doet mij altijd twijfelen, maar denk niet dat ik het zou durven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De nieuwe lay-out en de tattoo! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi tattoo! Zo mooi vrouwelijk, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geen fan van tattoo's, maar deze is echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen