Blogbrunch

Ik had een plan want na mijn thesis zou ik meer tijd hebben en mijn blog zou tien jaar worden. Ideaal dus om Meststoffen voor je blog te v...

Ik had een plan want na mijn thesis zou ik meer tijd hebben en mijn blog zou tien jaar worden. Ideaal dus om Meststoffen voor je blog te volgen. Waar denk je dat het idee van die enquête vandaan kwam? Ik ben het wat sporadisch de lessen aan het volgen geweest want die tijd enzo was misschien wat overdreven. 



Alleszins een grote plus was de blogbrunch vorige zondag. De aanwezigen waren allen deelnemers: 
AnneliesAnskeBibianeCarolineCathyGerhildeInneJoke,Kathleen, KellyKelly-JadeMariekeMieke, Saar,SabrinaSofieStephanie en Tine en vooral allemaal toffe dames en bloggers. Ga zeker eens kijken op hun blog. 

Ik had een leuke middag, al wou ik nog een lijstje afwerken en vertrok ik redelijk vroeg. En zoals wel vaker zijn alle zenuwen vooraf compleet overbodig, voor je het weet ben je aan het babbelen over van alles en nog wat. Sommigen hadden duidelijk hun huiswerk gemaakt en bij anderen was het een beetje a l'improviste.


En ja, ik moet nog verder prutsen aan die lay-out.


You Might Also Like

2 reacties

  1. 't Was fijn, he! Grappige foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was leuk om je te ontmoeten. En die voetenfoto zie ik regelmatig opduiken, grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen