WipWednesday: Ysolda 2015 & 2016

Ik ben nog steeds aan het breien aan deze fantastische sjaal van Ysolda. Hij maakte deel uit van de 2015 Club en heet Crockern Tor. Geduren...

Ik ben nog steeds aan het breien aan deze fantastische sjaal van Ysolda. Hij maakte deel uit van de 2015 Club en heet Crockern Tor. Gedurende de loop van dit jaar zullen de patronen ook individueel te koop zijn, het eerste werd al gelanceerd in een schitterend andere kleur. 
Dit is het ideale project om mee te hebben, simpele constructie en gemakkelijk te volgen. Ik brei het op kortere naalden waardoor het moeilijk is om nog deftige foto's te nemen. Ik moet nog een 50-tal rijen breien, schat ik.

Maandag kwam ook het eerste pakketje van de 2016 club er aan. Prachtig groen, geïnspireerd op Cambodja.
En van Triskelion Yarns, heel fijn en ongelooflijk mooi. Ik ben alvast beginnen opwinden omdat het patroon er vrijdag aankomt. Maar misschien moet het opzetten nog even wachten...


You Might Also Like

0 reacties