Pin it & make it: havermout en appelcrunch

Ik vond dit  recept van Jacoline  tussen de aanraders op pinterest . Ik had al halvelings het idee om de appeltjes uit mijn groentenpakket d...

Ik vond dit recept van Jacoline tussen de aanraders op pinterest. Ik had al halvelings het idee om de appeltjes uit mijn groentenpakket die zich week na week leken aan te dienen eens in de ogen te stoppen bij een schaal granola en besloot dit recept een kans te wagen. Ik gebruikte een mengeling van havermout en speltvlokken en misschien is dat de reden of misschien gebruikte ik te weinig boter. Het was niet slecht maar ik ben ook niet helemaal overtuigd.




Ik at een eerste portie warm als tussendoortje, de rest gaat met wat noten en vers fruit voor morgen mijn ontbijt zijn.


You Might Also Like

0 reacties