Een nieuwe look - 1

Lang aangekondigd, lang mee getreuzeld, lang over nagedacht en dan zo rap efkes aan begonnen, zonder voorbereiding, beginnen zuchten en dan ...

Lang aangekondigd, lang mee getreuzeld, lang over nagedacht en dan zo rap efkes aan begonnen, zonder voorbereiding, beginnen zuchten en dan toch maar afronden, ook al is het niet helemaal je dat.
Na tien jaar wou ik iets strakkers, een beetje geïnspireerd door Missy N. die voor een makeover ging voor haar blogverjaardag. Maar ik vond niet meteen mijn goesting en anders dan de andere keren heb ik deze keer ook meerdere sjablonen uitgeprobeerd. Ik vind de naam bijvoorbeeld nog altijd te klein, maar ik heb het voorlopig opgegeven. En ik zou ook graag die sociale media zien verdwijnen, google plus for god's sake... Maar al bij al ben ik wel content...


En dat betekent ook het afscheid van de schoenen in de banner, ik weet niet hoe lang ze er al stonden. Ik weet wel dat ik ze niet langer in mijn bezit heb. Ze zijn vervangen door andere rode schoenen, meer dan één paar zelfs vrees ik.

En ik moet er voortaan aan denken dat bij elke post een foto moet geplaatst worden, gelukkig bezorgde Kathleen op Tuttefrut de link naar rechtenvrije fotobestanden. En misschien wordt het toch ook tijd om zelf eens betere foto's te leren trekken of ze te bewerken.

En wat vinden jullie er van? Nog suggesties?

You Might Also Like

10 reacties

  1. De naam van je blog is hier niet zichtbaar, wel staat er een grote zoekbalk over gans het scherm bovenaan. (En nee, ik krijg ze niet verwijderd.)
    Verder wel een strakke layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al veel frisser uit inderdaad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh help, duidelijk nog wat werk aan de winkel, en zeker eens zien in verschillende browsers, bedankt voor jullie reacties alvast.
    De zoekbalk kan ik niet verwijderen maar leek beter dan de verschillende pagina's, de rest lijkt nog wat zoeken. Oh boe, soms wou ik dat ik daar meer van kende...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als er internet is op weekend, wil ik gerust een uurtje meekijken. Ik ken er wel nog wat van. Groetjes, kris

      Verwijderen
  4. Ik zie ook enkel een zoekbalk en geen naam. Wel een mooie lay-out. Ook heel duidelijk leesbaar.
    Zelf gebruik ik pixabay vaak als ik voor iets foto's moet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo fris! Hier (Safari) zelfde wat titel en zoekbalk betreft, maar ik ben alvast fan! En jaa voor foto's :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verandering zeg! Ik kom hier graag piepen, maar mijn ogen deden het niet zo goed met je achtergrond :). Het is prutsen en zoeken, maar volgens mij ben jij super goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben speciaal ne keer in browser komen kijken (want in mijn feedly zie ik niet veel verschil)
    knap gedaan !!

    ik zie wel ne lorem ipsum onder uw profiel (onder een bericht) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, zo helder wit. Ik ben fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fris! Grootste reden waarom ik (nog) niet durf veranderen is omdat het technisch niet altijd loopt zoals je wil en ik een hemelse schrik heb dat alles dan om zeep gaat zijn. Zal nog even duren voor ik de stap zet denk ik. In Google Chrome ook postjesbanner en zoekfunctie bovenaan ipv naam.

    BeantwoordenVerwijderen