WIPWednesday

  Dit project hebben trouwe lezers al gezien. Eind oktober was er efkes paniek : een kleurverschil! Ik dacht aan het verschil in bad maar...

 
Dit project hebben trouwe lezers al gezien. Eind oktober was er efkes paniek: een kleurverschil! Ik dacht aan het verschil in bad maar het bleek gewoon pure verstrooidheid van yours truly te zijn, die een andere kleur had gekocht. Ik overwoog om een andere kleur te gebruiken maar dat bleek uiteindelijk allemaal niet nodig. Ik vond nog een blekere kleur en het onderste deel is dus weer bleker geworden.

Het patroon is een aanpassing van Fuzzy dot cardi van Pickles, mijn stekenproef was anders en ik deed dus maar een beetje alsof. De lengte heb ik aangepast, ik deed een aantal verkorte rijen op het rugpand, maar het zal bijlange niet zo lang doorvallen als in het originele patroon. Ik hou wel van de bobbels, maar die vertragen het breien wel. Nu komt het er vooral op aan om rondbreinaalden te vinden en de mouwen op te zetten. Ik heb nog wat van de blekere kleur, dus ofwel ga ik die aan het uiteinde van de mouwen gebruiken ofwel ga ik voor effen mouwen in de iets donkere kleur. 

De wol is Phil light van Phildar, dubbelgehouden en gebreid met naald 6. Het voelt heel luchtig en past zeker in de hele bernadette-rage. Ik koos er voor om geen knoopsgaten te breien. Het wordt gewoon een comfi-cardi die open hangt

You Might Also Like

0 reacties