2015 in boeken

Ik keek naar het lijstje van v orig jaar  en vooral naar de plannen, geen Pelle Sandtrak en ook niet het tweede van Karl Ove Knausgard. Ik ...

Ik keek naar het lijstje van vorig jaar en vooral naar de plannen, geen Pelle Sandtrak en ook niet het tweede van Karl Ove Knausgard. Ik blijf toch zo slecht in het uitvoeren van mijn plannen. Maar kijk, het streefdoel was om 12 boeken te lezen, na de 15 van vorig jaar een stap achteruit maar al bij al een klein mirakel dat ik het gehaald heb. Met de thesis in de zomer zat veel lezen er niet in, erger nog, ik had er geen zin in. Die kwam terug met Onderworpen en Vallen in liefde. Ik las het afgelopen jaar bijna uitsluitend in het Nederlands en ook best veel werk van Vlaamse auteurs. De boeken die me bijgebleven zijn, zijn ongetwijfeld De liefde, de ziekte, de dood, de triologie over Zweedse homo's. 

Rest me nog enkel een foto van mijn Goodreads challenge voor het overzicht. Voor 2016 blijf ik gaan voor 1 boek per maand. Ik durf er deze keer geen namen op plakken, tenzij misschien dezelfde. 



You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuk dat je je streefdoel gehaald hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dronk gisteren koffie met een vriendin, we hadden het over boeken zoals gewoonlijk. Mijn leeslijst van 2015 zou eindigen op 28, grote ogen aan de andere kant van de tafel: is dat alles???? Zij zal er 60 halen. Tsja...

    BeantwoordenVerwijderen