Drie keer op drie maand tijd

Zo vaak zag ik Dez Mona de voorbije tijd. Ik jaagde me het huis uit tijdens de feesten. Bij Sint Jakobs is het goed vertoeven. Ik trotseerde...

Zo vaak zag ik Dez Mona de voorbije tijd. Ik jaagde me het huis uit tijdens de feesten. Bij Sint Jakobs is het goed vertoeven. Ik trotseerde mijn demonen in Oostende en liet me mee drijven op de muziek. Ze waren het perfecte excuus om te overnachten in de stad, want nadien geraakte ik toch niet meer thuis met de trein. Toen was de cd nog niet uit, maar dat belette hen natuurlijk niet om al een tip van de sluier op te lichten.


In de Vooruit bij de cd-voorstelling had ik gezelschap. De eerste keer Dez Mona en of dat een beetje klonk zoals op de cd? Ik moest lachen en was benieuwd naar zijn reactie maar had er eigenlijk wel vertrouwen in. Ik wist het perfecte plaatsje te kiezen want ik wist dat de zanger in het publiek komt dansen en ik weet dat die knappe muzikant soms in het publiek kijkt. Ik had duidelijk goed gegokt, want we hadden de perfecte plek. "En die bleef maar naar jou kijken..."

Ik moest giechelen soms helpen kleine dingen om de illusie te voeden, zoals een Facebookbericht ongelezen in mijn mailbox te laten of in het gezichtsveld gaan staan. En de muziek was andermaal fantastisch! Ik denk dat ik voortaan altijd gezelschap heb om naar hun concerten te gaan.

You Might Also Like

1 reacties