Flower power

Ik haalde de delen van een kleedje boven en besloot dat het lang genoeg geduurd had. Het ging om Centaurée, het patroon van Deer&Doe da...

Ik haalde de delen van een kleedje boven en besloot dat het lang genoeg geduurd had. Het ging om CentaurĂ©e, het patroon van Deer&Doe dat ik eerder maakte. Het stofje moet het eerste stofje geweest zijn dat ik bij Georgette.be kocht. Bloemen, veel bloemen op een marine achtergrond met een mooie boord. 
Zowat alle delen waren al geknipt en overlockt. Het voorpand zat al in elkaar, het rugpand bleek onvindbaar en knipte ik dus opnieuw. 

Deze keer deed ik de bandjes zoals het hoort. Ik gebruikte gekochte biais ipv de stof. Er zit een klein kleurverschil op maar je moet al goed kijken. 
En kijk, mijn nieuwe zomerjurk!
Het is nog steeds Ă©Ă©n van mijn favoriete patronen en ik kan er echt niet bij dat dit zo lang geduurd heeft. Ik ben blijkbaar nog steeds in een opruimbui. Ik weet dat het op deze manier maar traag vooruit gaat, maar langzaam wordt het stapeltje onafgewerkte projecten kleiner.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ik heb dat stofje ook nog liggen, maar niet genoeg voor zo'n schoon kleedje, denk ik :) Mooi, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het patroon al een hele poos in huis, voor ik er eindelijk aan durfde te beginnen. Zalig patroon, heerlijk om te dragen met dit warme weer. Nummer twee is ondertussen onderweg. In een stofje van Atelier Brunette.
    Jouw versie is trouwens ook heel mooi. Ik hou van bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen