Two shades of grey and three shades of pink

Zo ergens vorig weekend lukte het om de laatste stukjes van de boord te breien. De draadjes had ik al vastgemaakt en ik spreidde mijn hap op...

Zo ergens vorig weekend lukte het om de laatste stukjes van de boord te breien. De draadjes had ik al vastgemaakt en ik spreidde mijn hap op mijn zeteltje.


Meer nog, ik liet me zelfs verleiden om die op de koudste dag deze week aan te doen. Voor hij geblockt is en voor ik de lanoline er uit kon wassen. Ik had last van mijn schouder, een oud arbeidsongeval met dank aan een slecht afgestelde airco en de hap deed wonderen. Niet te zwaar en toch warm. 

Maar toen werd het echt warm en ging de hap in een sopje. Ik spreidde hem uit op een handdoek en liet hem drogen. Hij is er iets langer door geworden en komt nu voorbij mijn middel, echt een plezier om me in weg te stoppen terwijl ik op mijn terras de avond zie vallen en nog steeds in topje zit. 

Nog eens de details: half Hansel van Gudrun Johnston, the shetland trader in kleuren van Jamieson & Smith


You Might Also Like

1 reacties