Soft Cactus - limited

Vorige vrijdag ging ik naar de garageverkoop bij Liesellove. Ze viert haar verjaardag, check dus zeker haar webshop en Facebook voor acties....

Vorige vrijdag ging ik naar de garageverkoop bij Liesellove. Ze viert haar verjaardag, check dus zeker haar webshop en Facebook voor acties. Ik ging twee stofjes van Soft Cactus ophalen en graaide eens in de couponnetjes. Enfin, u kent het wel.

Een metertje bleek meer dan voldoende voor een sculpture blouse uit Ottobre woman 2015/2.
Zie die plooitjes. Het was eigenlijk nog wat te koud om te dragen maar ik kon er toch al niet aan weerstaan. Met een trui, ja.


You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat leuk! Ik ken het patroon, ben erg benieuwd hoe ie valt als je m aan hebt. Trekt ie niet scheef?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!! hier liggen er ook 2, maar we moeten eerst nog een patroon zoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen