Me Made May - part 4

Oh help, de vierde en laatste week van mei en zo een beetje de week dat ik het allemaal niet goed meer zag zitten. Allez, ik stond voor mijn...

Oh help, de vierde en laatste week van mei en zo een beetje de week dat ik het allemaal niet goed meer zag zitten. Allez, ik stond voor mijn kleerkast en zag wel handgemaakte dingen hangen die ik had kunnen aandoen, maar soms had ik gewoon goesting in een jeans en een t-shirt. Of een kleedje dat ik kocht. Gelukkig zorgden de frisse temperaturen ervoor dat ik dan nog ongegeneerd een trui bij kon aantrekken en zo geraakte ik toch aan mijn handgemaakt stuk. Zo ook gisteren en vandaag waar ik gewoon me opgesloten heb met mijn boeken, thee en joggingbroek. Het klinkt erger dan het is, want nu voel ik nog niet de stress van het examen in mijn nek. Volgende week ga ik ook nog gewoon werken en er was ook tijd om wat te breien of de laatste van Outlander te zien.







You Might Also Like

0 reacties