Groen kleedje

Ik kocht de stof op de stockverkoop van Mise en plis. Ik zag er een kleedje in en ik was niet de enige.... De stof heeft een wafelstructuur ...

Ik kocht de stof op de stockverkoop van Mise en plis. Ik zag er een kleedje in en ik was niet de enige....


De stof heeft een wafelstructuur en rekt een klein beetje. Vlak voor de temperatuur ons in de lente deed geloven zette ik de schaar erin. Ik koos voor het patroon uit Ottobre woman dat ik eerder in jeans maakte. Ondertussen bijna twee jaar geleden want ik ging nog naar de naailes. Ik had de rits op de rug wel achterwege kunnen laten. Aan de hals die ik wat dieper knipte naaide ik paspel als accent.

Ik heb de jurk ondertussen al twee keer gedragen en ik hoop dat ik voor een volgende geen twee jaar ga wachten. Misschien wel eens met een meer zwierige rok?

You Might Also Like

1 reacties