They call it brioche

En 's ochtends lukt dat best met koffie. Het ziet er als gewoon rechts-averechts uit maar je doet iets met twee kleuren waardoor je e...

En 's ochtends lukt dat best met koffie. Het ziet er als gewoon rechts-averechts uit maar je doet iets met twee kleuren waardoor je eens blauwe rijtjes, dan weer grijze rijtjes hebt.
Dankzij de westknitsKAL heb ik geen andere keuze dan het te leren. En op zich valt het wel mee, gewoon braaf instructies volgen en verdragen dat het nogal traag vooruit gaat.
Ik ga die passage wel inkorten in de sjaal.  Ik heb bijna het nodige aantal steken en in de sjaals die al af zijn vind ik die oppervlakte vaak wat te groot uitvallen. Maar mijn schrik voor brioche kan ik bij deze opbergen. Om het echt goed te kunnen oefen ik beter nog een tijdje, maar alle begin is moeilijk.

You Might Also Like

0 reacties