PomPomMag

Toen ik thuis kwam lagen er twee pakjes op mij te wachten, van dezelfde afzender: PomPomMagazine . Het herfstnummer met een aantal leuke pa...

Toen ik thuis kwam lagen er twee pakjes op mij te wachten, van dezelfde afzender: PomPomMagazine. Het herfstnummer met een aantal leuke patronen en artikels om te lezen. Het andere pakje bevatte een button en vier kleine bolletjes wol. De dames hadden nog wat inhoud van goodiebags van Unwind Brighton over en hielden een wedstrijd. Ik ontdekte een aantal namen die me wel bekend in de oren klinken, met dank aan ravelry en de podcasts. Zo heb ik een klein grijs bolletje BFL fingering van The uncommon thread, een Britse indie dyer met een collectie wolletjes waar ik altijd zit op te kwijlen als er een shopupdate komt. Ik ontdekte dat Kaleidoscope in Sint-Gillis die ook verkoopt, maar ik ben er nog altijd niet geraakt. Het blauwe bolletje is corriedale sport van Old Maiden Aunt, een naam die vermoedelijk bij sommigen wel een belletje doet rinkelen. Haar wolletjes zijn heel geliefd, maar momenteel is het wat geduld hebben want ze organiseert ook de Edinburgh Yarn Festival. Een mij onbekende naam was Eden Cottage en ik moet toegeven dat het beige-achtige bolletje niet echt mijn verbeelding aan het werk zet, maar die mooie kleurtjes op hun site dan weer wel. En last but not least, een bolletje rood Belle van Juno Fibre Arts. Het zijn kleine hebbedingen, ik betwijfel of ik ze ooit ga gebruiken, al zou het misschien wel kunnen als accent of in kleurwerk, maar het zijn vooral leuke bolletjes die doen dromen.  

You Might Also Like

0 reacties