Sunny?

Toen ik de sunny pants testte voor het laatste nummer uit La Maison Victor koos ik voor een stofje van bij Artevelde op de Vrijdagmarkt. Ik ...

Toen ik de sunny pants testte voor het laatste nummer uit La Maison Victor koos ik voor een stofje van bij Artevelde op de Vrijdagmarkt. Ik had zo een beetje mijn twijfels bij de tekening.


Toen ik gisteren een poging deed om mijn bureau op te ruimen vond ik de stof terug. Ik besloot om er meteen de boord aan te zetten en zo een stuk van de hoop naar mijn kleerkast te laten verhuizen. Ik had namelijk de boord ergens verkeerd gelegd en de stof zelf bleek onvindbaar.

Ik koos deze keer voor een dikkere rekker en dat blijkt een goede keuze. Nu is het een goede broek voor wat regenachtige dagen.


De foto werd met kunstlicht genomen, hieronder zie je het stofje beter. Geef toe, niet slecht met die schoenen. 

You Might Also Like

0 reacties