Vijf jaren negentig guilty pleasures

Kijk, voor deze wacht ik niet haar post af, maar ik zet gewoon mijn vijf jaren negentig liedjes hier waarvan ik weet dat die misschien een ...

Kijk, voor deze wacht ik niet haar post af, maar ik zet gewoon mijn vijf jaren negentig liedjes hier waarvan ik weet dat die misschien een tikkeltje fout zijn, maar waarvan ik spontaan vrolijk word en vaak ook wel van ga dansen. It's friday! Dat deze dame er tussen moest is geen geheim, dat ik voor dit nummer kies ook niet, het staat al wel eens op mijn blog. En vermoedelijk ook al meer dan eens. blijven dansen... Dit nummer herinnert me aan een moeilijke periode, een breuk die maar moeilijk verteerd geraakte en plots is daar die boodschap "I'm strong enough", mijn innerlijke dramaqueen voelde zich in haar nopjes. En ik herinner me ook dat ik daar zot uit de bol op ben gegaan, in die zelfde zaal ISO van eerder deze week, vermoedelijk de laatste keer ook dat ik daar was. En ongelukkige koppelbemiddelingen van iemand die nu burgemeester is in een bepaalde gemeente. Good times, there we go! Ik zag de clip voor het eerst op MTV, na mijn fascinatie voor top 30-programma's met videoclipjes kon ik mijn vreugde niet op dat daar ook een hele zender voor bestond. Op elk uur van de dag. Maar toen ik Justify your love deze week van Madonna nog eens hoorde was er toch een beetje twijfel, maar deze meiden hebben het gehaald. Al heel de week denk ik, de mannen van Pulp die moeten erbij, maar in welke categorie? Echt fout kun je dit niet noemen, er is een gradatie erger. Maar Deborah doet bij bepaalde vriendinnen uit het middelbaar vast een belletje rinkelen. Het was zowat het codewoord om de jongen in kwestie beet te nemen. En Deborah die kon dat. Sorry guys. En de laatste, het had I love your smile van Shanice kunnen zijn, of Finally van Cece Peniston of That's the way love goes van Janet Jackson of die madam in haar latex pakje of ... maar ik hou van die vrolijke deuntjes op een commerciële beat. Maar ze hebben het uiteindelijk niet gehaald, een braaf meisje in een rood flanelleke met een semi-gekend nummer. Meer heeft die van Kerygma niet nodig om te weten waarover ik het heb. Straffe madam! En bedankt voor een leuke blogweek. Je zou zo eens een themaweek moeten organiseren, over wijvendingen of zo. Allez, het is maar een gedacht.

You Might Also Like

0 reacties