Miss you

Ik had hem zien opstappen met een groep vrienden, ik dacht dat ze twee koppels waren. Jong, gelukkig, avondje stappen in de hoofdstad en nu ...

Ik had hem zien opstappen met een groep vrienden, ik dacht dat ze twee koppels waren. Jong, gelukkig, avondje stappen in de hoofdstad en nu naar huis. Halverwege de rit komt hij al telefonerend aan de andere kant van de gang zitten. Hij kijkt naar buiten en vertelt haar wat ze gedaan hebben. "Nice films, I'll tell you all about it..." Ik luister zo een beetje met een half oor. Ik ben aan het prutsen op mijn telefoon, ik ben moe want het was een drukke dag. Plots zakt zijn stem: "but of course I miss you, I'll call you when I get home..." En dan wordt hij nog stiller. Ik weet hoe ze zich voelt, je wil eigenlijk niet toegeven hoe erg je hem mist, want hij is leuke dingen aan het doen. Maar eigenlijk wil je niks liever dat hij gewoon zegt: "ik ook." Zonder dat je er expliciet om moet vragen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik probeer het ook niet te veel te zeggen, is voor hem ook niet gemakkelijk, maar ik heb het er zo moeilijk mee.

    Veel doorzettingsvermogen nog, hij is bijna terug!

    BeantwoordenVerwijderen