Nee, nee, geen schoenen

Ik ging gewoon mijn botjes binnen doen bij de schoenmaker voor nieuwe hakjes, ik ging geen schoenen kopen in de solden.... Tot ik deze zag ...

Ik ging gewoon mijn botjes binnen doen bij de schoenmaker voor nieuwe hakjes, ik ging geen schoenen kopen in de solden.... Tot ik deze zag staan...

bij Zappa in de Kammenstraat, in Antwerpen met korting. Ze zitten geweldig, geen al te hoge hak en comfortabel bij het stappen. Even kwam het wijf in mij boven toen ik de schoenen zag staan die ik er vorige solden kocht, in 36, vermoedelijk het allerlaatste paar. En super schoenen, ook al. Ik kan bijna niet wachten om deze ook weer boven te halen, maar nog eerst even botjes.

You Might Also Like

1 reacties

  1. We zijn toch echte wijven, hé, altijd content met een paar schoenen :-)

    BeantwoordenVerwijderen