De cadeautjes zijn uitgepakt

De jongens vonden een gingerbread hemdje uit homemade mini couture in hun pakje. Ik hou nogal van de afwerking met biais aan het kraagje. Vo...

De jongens vonden een gingerbread hemdje uit homemade mini couture in hun pakje. Ik hou nogal van de afwerking met biais aan het kraagje. Vooral bij de twee grotere waren die hemdjes iets te lang blijven liggen en heeft de jongen toch ook wel een groeispurt gehad. Veiligheidshalve ging het pakje naar de mama. De zeven jaar zou nog wel lukken zei ze, de zes jaar was zoals verwacht voor het kleinere broertje. Maar 's anderendaags vertelde ze me dat de kleinste het grootste hemd had ingepalmd met de boodschap: mijn lievelingshemd. Wie kan dan kwaad zijn? En die raketten zijn natuurlijk keitof.



En dat er ook nog wel zullen volgen, ik zag bij zonen 09 al een mooi nieuw patroon om me goesting te doen krijgen. En ook de ouders van de kleinste spruit waren enthousiast. Geen opmerking over pyjama's zoals de Australische gast zei. De stofjes komen (van boven naar beneden) van bij Georgette, de stoffenkamer (2x) en de Soldeur. Bambiblauw hielp me met een coupon aan voldoende stof voor het kraagje, want er ligt er nog eentje in het kleinste maatje klaar in het Miller-stofje met raketten.

Twee meisjes kregen een jurkje uit Stof voor durf het zelvers. Ook een beetje bandwerk omdat ze dezelfde maat hebben. En ik koos twee keer voor de plooirok, wat toch een beetje zwiert. Ik vreesde nog wat voor de kleine armsgaten, maar het zijn sprieten, die meisjes.

Roodkapjesstof van Aneela Hoey van bij Julija met paspel afgewerkt.

Een grijsblauw stofje met sterretjes van Riley Blake, gekocht bij Koning Uil en afgewerkt met een geflockt meisje. 

You Might Also Like

0 reacties