Achter de toonbank

"Dat ze zijn geld niet nodig heeft", ze telt kleingeld terwijl ze dit mompelt en kijkt dan de zaal in. Ik sta aan te schuiven aan ...

"Dat ze zijn geld niet nodig heeft", ze telt kleingeld terwijl ze dit mompelt en kijkt dan de zaal in. Ik sta aan te schuiven aan de toonbank. Ik heb er geen idee van wat ze bedoelt. Ik zie ook niemand die reageert. Koppeltjes eten er een broodje, moeders manen hun kinderen aan. Een man zit alleen aan de lange tafel, een koffie in de hand. Hij kijkt de andere kant op. Dan hoor ik hem mompelen dat ze nog wel zal zien en dat het zo gemakkelijk niet is. Hij kijkt haar niet aan, maar blijft voor zich uit staren. Ze loopt rond en spreekt nu luider over hem niet nodig hebben. Haar collega aan de kassa trekt een wenkbrauw op, de klanten schuiven verder aan in de rij.

You Might Also Like

0 reacties