Schoenen

Ik zocht schoenen vanmorgen. We moeten daar eerlijk in zijn: keuze genoeg in de kast, maar soms toch ook efkes nadenken. Ik wou nog eens pum...

Ik zocht schoenen vanmorgen. We moeten daar eerlijk in zijn: keuze genoeg in de kast, maar soms toch ook efkes nadenken. Ik wou nog eens pumps, blote voeten voor het te koud is en ze mochten aan de hoge kant zijn. Net toen ik mijn bruine bovenhaalde, zag in het zakje liggen. Ik slikte. Ja, vandaag zou het worden. Ik heb ze niet meer aan gehad sinds mijn arbeidsongeval, toen ik iets te gezwind op de trein sprong toen de deuren dicht gingen en ik niet goed widt of ik ook nog zou kunnen afstappen. Een snel werfbezoek in Gent, zo lang geleden dus. En nog steeds in het zakje waar de slippers in zaten die mijn collega's kochten om me op de been te houden. Maar vandaag zetten we daar een punt achter.

You Might Also Like

0 reacties