Op de parking

Zaterdagavond gingen we boodschappen doen in de Carrefour. Niet meteen mijn favoriete winkel, maar een mens moet eten. "Moeten wij geen...

Zaterdagavond gingen we boodschappen doen in de Carrefour. Niet meteen mijn favoriete winkel, maar een mens moet eten. "Moeten wij geen kar nemen?", vraagt mijn lief. Maar ik schud het hoofd en zeg dat we die wel in de winkel kunnen nemen. "Ben je zeker?" Zijn vraag deed me twijfelen maar ik hield voet bij stuk en kon die dus op de parking gaan halen. In mijn portefeuille vond ik geen 50 ct. stuk maar wel wisselgeld. Ik sprak een juffrouw aan die beweerde geen kleingeld te hebben. En toen zag ik hem lopen, hip, jong en met een boodschappentas. "Excuseer, heeft u soms 50 ct?" Ik stond vlak bij de karretjes en hield mijn wisselgeld al klaar om te wisselen. Ik geef toe, de vraag was misschien onhandig maar hij haalde zijn neus op en zei nadrukkelijk en vol afgrijzen dat hij niks bij had. Alsof ik bedelde op de parking van de Carrefour. Ik kan je verzekeren, ik was mijn kluts kwijt. Ik had 's morgens een douche genomen en was gaan lunchen in een van de hipste resto's. Ik had gewoon zin om te janken...

You Might Also Like

3 reacties

  1. Naar de nieuwe Okay gaan op de Voskenslaan, heb je geen muntstukken nodig voor een karretje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of (en waarschijnlijker): het lag niet aan jou, maar wel aan hem en hij was gewoon een arrogante zak die zich te hip voelde om iemand te helpen?

    En ik schaam mij dood, maar 'k ben dat boek helemaal vergeten op te halen! Ik neem een dezer dagen contact op met je mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai wat nen eik.......
    Als ze aan mij geld vragen voor een kargeef ik dat altijd en ik zeg, dat ze dat centje later maar moeten weggeven aan weer iemand anders
    Hoe onnozel kunnen sommige mensen zijn zeg......

    BeantwoordenVerwijderen