Zot zondags project

Niet vorige zondag, maar die keer dat ik uit anderhalve meter Nani Iro een kleedje ging halen uit het simple stylish dress boek. Toen ik het...

Niet vorige zondag, maar die keer dat ik uit anderhalve meter Nani Iro een kleedje ging halen uit het simple stylish dress boek. Toen ik het bij Julija kocht dacht ik aan een rok. het werd dus puzzelen. Daarom haalde ik er het patroon van een a-lijn rok van Madame Zsazsa bij en vergat ik het lijfje te meten. Maar met een strookje tussen de voor- en rugpanden kon ik dat wel opvangen. Ik slaagde er wel in om twee keer hetzelfde rugpand te knippen. Enfin, typisch aan dergelijke zotte invallen is dat je nog rits of voering moet kopen. En dat duurde even, waardoor ik die strookjes vergat te knippen in de voering etc. Maar kijk, eentje van de stapel naar de kleerkast.

You Might Also Like

1 reacties