Sureau

Ik toonde het resultaat aan mijn lief. Hij trok zijn mond, ik wist wat hij dacht. Ik wist toen ik de stof koos dat hij het niet zou zien zit...

Ik toonde het resultaat aan mijn lief. Hij trok zijn mond, ik wist wat hij dacht. Ik wist toen ik de stof koos dat hij het niet zou zien zitten, dus keek ik hem uitdagend aan. Hij interpreteerde het als vragend. "Waarom kies je van die bomma stoffen? Zo'n print, die bloemekes, die kleuren,.. Ik zou dat nooit kiezen, het is niet mijn ding. Echt, ik snap dat niet." Ik moest stilletjes lachen want toen ik de stof kocht had ik iets anders in gedachten en toen ik de stof koos voor de sew-along, dacht ik ook wel dat het niet zo erg zou zijn als het niet zou lukken. Maar kijk, het is gelukt, gewoon binnen de deadline en al.

En zo op de kapstok geeft het toch een andere indruk.


You Might Also Like

2 reacties