Soms loopt het fout

De laatste foto van op de blog dateert van meer dan een jaar geleden . Ik wou er graag mouwen bij en ging aan het rekenen. De verschillend...

De laatste foto van op de blog dateert van meer dan een jaar geleden. Ik wou er graag mouwen bij en ging aan het rekenen. De verschillende stukken liggen hier al een tijdje op de stapel en ik besloot ze gisteren aan te pakken. Naaien is een vervelend karweitje en duurt best lang om de naad zo onzichtbaar mogelijk te maken. Groot was dan ook de teleurstelling toen bleek dat er iets aan scheelde. Ik moet er niet helemaal met mijn gedachten bij geweest zijn of gedacht dat het wel goed ging komen, want ik merkte het maar na twee mouwen. Na wat passen denk ik dat ik de mouwen uiteindelijk toch maar achterwege ga laten en de wol ergens anders voor ga gebruiken.

You Might Also Like

0 reacties