Mystery hat KAL

Ik maakte vorig jaar een wurmy hat van Woolly Wormhead , een designer van mutsen in alle soorten en was verkocht. Ik nam mezelf voor om er ...

Ik maakte vorig jaar een wurmy hat van Woolly Wormhead, een designer van mutsen in alle soorten en was verkocht. Ik nam mezelf voor om er nog een paar uit te proberen, maar kon moeilijk kiezen en dus was het resultaat dat ik nog steeds alleen maar die muts van haar gemaakt heb. Maar toen ik hoorde van de Mystery KAL twijfelde ik niet langer. Vorig jaar had ik het laten passeren, maar deze keer heb ik er zin in. Heel de maand november krijg je op vaste tijdstippen stukjes van een nieuw en onbekend patroon. Je krijgt wat aanwijzingen, maar een beanie die ook slouch kan zijn en een beetje beret en dan ook weer niet, ik vind het maar verwarrend maar ik ga op zoek naar een effen wolletje in mijn voorraad dat aan de steekproef beantwoord en ik ga het gewoon proberen. Donderdag is er het eerste deel en gelukkig voorziet ze voldoende tijd voor slakken, want het volgende stuk komt pas na een week. Als je zin hebt, doe maar mee. Op ravelry vind je een groep om te kletsen of je te helpen bij moeilijke stukken en het is ook gewoon wel een beetje spannend. Ook al is het maar een muts.



You Might Also Like

0 reacties