Doorwerken

"Vraag het aan die gast die gisteren aan de kassa zat, die zal weten wat ik heb gekozen. Zijn haar gaat een beetje zo." Ik kan ze ...

"Vraag het aan die gast die gisteren aan de kassa zat, die zal weten wat ik heb gekozen. Zijn haar gaat een beetje zo." Ik kan ze niet zien maar ik veronderstel dat ze er gebaren bij doet. "Nee, het geeft geen zin om het aan Tom te vragen, hij weet niet wat ik heb gekozen, maar die jongen can aan de kassa, die weet het." En dat ze niet weet hoe hij heet, maar zijn haar is een beetje zo punk, maar dan deftig en hij zit altijd aan de kassa. Ze herhaalt het nog een paar keer tot ik de verkoper zie afdruipen richting kassa. Ze stonden in het rek van de laminaat ofzo. Een mens maakt wat mee in de doe-het-zelfzaak. Ik spreek zelf ook een verkoper aan want de jobstudent wist het niet zo goed. Of eigenlijk zijn antwoord beviel me niet. "Je komt beter terug als je te weinig hebt", met amper vijf zakken in stock neem ik liever geen risico. "Gewoon kassaticketje bij houden, je neemt beter wat te veel mee zodat ze kunnen doorwerken." Dat hij daarmee impliceert dat ik het niet in mijn eentje kan, neem ik er graag bij. Ik heb ten slotte ook hulp in geroepen.

You Might Also Like

0 reacties