en dan nu aan het werk

Ze kondigde een koopstop , zo eentje van het soort waar ik me kan in vinden, zeker als er net een nieuwe levering op me ligt te wachten. De...

Ze kondigde een koopstop, zo eentje van het soort waar ik me kan in vinden, zeker als er net een nieuwe levering op me ligt te wachten. De oohs en aahs zijn al niet uit de lucht geweest, en ik zie er zelfs meteen stofjes uit mijn voorraad bij, dus dat zit wel goed.


Het eerste dat er moet aan geloven is een stofje van het stoffenspektakel. Ik kocht het met het idee om er een kleedje van te maken en dat is nog steeds de bedoeling. Voor de scharenpolitie, die schaar gebruik ik voor papier, maar anders was de foto een beetje leeg. 

You Might Also Like

4 reacties

  1. En waar is de coupeschaar dan naartoe? Toch niet gebruikt om kruiden te knippen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is hetbzo een stofje met geborduurde bloemetjes op? Schoonzuster heeft daar vorig jaar serieus op zitten vloeken toen ze een kleedje wou maken voor haar nichtje: op de stof zelf zat een heel kleinbeetje 'rek' maar op de bloemetjes uiteraard niet. Hopelijk bij jou niet het geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lol voor de scharenpolitie!
    Benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen