plooifiets

Maar weet je Patricia, voor sommige mensen is dat een maandloon." hij grijpt mijn arm vast terwijl hij het zegt, verontwaardigd zoals a...

Maar weet je Patricia, voor sommige mensen is dat een maandloon." hij grijpt mijn arm vast terwijl hij het zegt, verontwaardigd zoals alleen hij dat kan. Dan bedenkt hij zich, zijn gezicht in een bedachtzame blik. "ja, ik heb gelijk voor sommigen is dat een maandloon. 1200 euro en dan ben je dat kwijt, ik snap niet dat mensen niet met hun fikken van andermans gerief kunnen blijven. Dat doe je nu toch niet?" Ik moet zeggen dat ik het nu ook niet verstandig vond om haar plooifiets aan de ingang van de wagon achter te laten zonder slot, maar het is vooral zijn opmerking over dat maandloon dat me bij is gebleven. Sommige mensen zouden beter wat vaker zo redeneren.

You Might Also Like

0 reacties