ik heb rare ouders

Vorige week ging ik met mijn papa naar de dvd opname van een Gentse komiek in een West-Vlaams cultureel centrum. Ik kon nadien terug mee rij...

Vorige week ging ik met mijn papa naar de dvd opname van een Gentse komiek in een West-Vlaams cultureel centrum. Ik kon nadien terug mee rijden naar Gent met vrienden en zo was alles geregeld. Na de opname terwijl de zaal nog leeg stroomt zegt hij: oké, het was leuk, ik ben weg, jij raakt wel thuis zeker? En inderdaad weg was hij. Misschien zat het feit dat zijn ex-vrouw ook in de zaal zat er voor iets tussen, maar toch het was wel efkes slikken. En dan belt mijn ma of ik op zaterdagmiddag kom eten. Ik leg haar uit dat er nog wel wat moet opgeruimd worden en ik herinner haar aan haar belofte dat ze eens zou komen kijken. Sinds de afbraak is ze hier niet meer geweest. Alsof Gent de andere kant van het land is. Zij antwoordt: "Ja, maar de buurvrouw ligt in het ziekenhuis." Aangezien ik het verband niet meteen zie, vraag ik verder. Blijkt dat iemand de kat moet eten geven en buiten laten. En ze mag ook niet in de slaapkamer. Als ik dus soms raar doe, ik steek het op mijn ouders.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Je bent niet alleen hoor ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks het feit dat ik enige tristesse ervaar in je verhaal, moet ik toch heel spontaan glimlachen :)

    BeantwoordenVerwijderen