Allemaal rokjes

Ze heeft gelijk, maar soms mag het iets meer zijn met zakjes enzo. In goedkope synthetische stof maakte ik een mme zsazsa klokrok en voor de...



Ze heeft gelijk, maar soms mag het iets meer zijn met zakjes enzo. In goedkope synthetische stof maakte ik een mme zsazsa klokrok en voor de gelegenheid kwamen er zakjes in. De rits verschoof naar het midden van mijn rug. Ik was nog verstrooid dus kwamen die zakjes in de rugspanden. Gelukkig had ik daar in Amsterdam niet op een euro gekeken. Resultaat: één klokrok met zakjes en vier panden van rokjes waar iets mis mee is. Ik testte de stof eerder uit en heb al een te kleine rok liggen. Ideale resten voor een kleiner exemplaar. Ik testte mijn rok al uit en mocht vaststellen dat ik te gul ben geweest in het knippen. Het mag een beetje minder breed, maar ik denk wel dat ik daar nog een mouw aan kan passen. Vooral de zoom steekt me tegen, ik denk dat het mijn machine is. De onderdraad is slordig en ongelijk. Bovendien denk ik dat ik de zoom beter anders afwerk, de stof is nogal dik.

Op de foto is het nog even wachten. Eerst de aanpassingen doen.

You Might Also Like

0 reacties