Het weekend van de lijstjes

het heeft een naam en dat is een geruststelling: startitis . Een trui die van boven naar beneden wordt gebreid: Een cardigan, ik zit aan het...

het heeft een naam en dat is een geruststelling: startitis.

Een trui die van boven naar beneden wordt gebreid:



Een cardigan, ik zit aan het stuk waar ik moet de mouwen apart zetten, maar het aantal steken komt niet 100% uit.



Een muts met wol uit de solden. Aan 2,50 euro voor 400g laat ik die niet liggen. Alleen weet ik niet of het wel lukt om er een mannenmuts mee te breien (de wol gaat zo van dun naar dik en is misschien niet stoer genoeg).



Een mouw, eigenlijk het begin van de tweede, maar de eerste is ook nog niet af.



En de laatste van gisteravond. Ik heb mijn zinnen gezet op een sjaal, en dus heb ik de streng al tot een bol gerold en daar kwam wat prutsen aan te passen, maar geen schaar.

You Might Also Like

0 reacties