Geen voornemens meer, wel plannen

Vorig jaar sloot ik me aan bij de destash groep op Ravelry, want wol ligt hier wel genoeg, maar nooit de juiste wol bij het project dat ik i...

Vorig jaar sloot ik me aan bij de destash groep op Ravelry, want wol ligt hier wel genoeg, maar nooit de juiste wol bij het project dat ik in gedachten heb. Nu was het niet de bedoeling dat we geen wol meer zouden kopen, zolang je maar meer breide dan je kocht was het eigenlijk al lang goed. Ik vulde ijverig de knitmeter in, bij elk gebreid bolletje tikte de meter aan. En ik ben best tevreden met het resultaat.



Dit jaar doe ik verder met noteren, breien en ook wel kopen want ik heb best wel wat plannen. Maar eerst moeten er een paar beëindigd worden. Neem nu die rode trui gebaseerd op skelf of de mouwen van into the woods. En dan moet er ook nog wat moed verzameld worden voor Skelf en zijn er ook wel drie projecten die al een jaar onaangeroerd zijn gebleven.

Maar om het mezelf niet te lastig te maken, mag ik ook wel iets nieuws opzetten. Om niet te veel te verklappen (en mezelf niet te veel verplichtingen op te leggen): Kate Davies, Veera Välimaki en iets uit Hold your needles van Suvi Simola en Mari Muinonen. En ik sluit me alvast volmondig bij de laatste aan: Let this year be Free-the-yarn-out-of-the-boxes -year!. Het klinkt al wat beter dan destashen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik ben ook bezig met mijn wol te bevrijden uit de dozen :-) En dat werkt zoooo bevrijdend, niet alleen voor de bolletjes, maar ook voor mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen