Uit een potje

Ik heb een slechte gewoonte als het op ontbijten aankomt. Ik doe het wel, maar vaak onderweg. En dan eigenlijk niet zo gezond. Trouwens elke...

Ik heb een slechte gewoonte als het op ontbijten aankomt. Ik doe het wel, maar vaak onderweg. En dan eigenlijk niet zo gezond. Trouwens elke dag een koffie en een croissant afhalen is ook wel duur, en was ik niet aan het sparen voor een hoop bakstenen? Allemaal overpeinzingen die moesten uitmonden in een plan. Nu heb ik een potje met een deksel, een doos albran en gedroogd fruit en noten. Ik vul mijn potje, neem nog wat platte kaas mee en ik heb ontbijt. Lekker gezond.

You Might Also Like

3 reacties

  1. je bent op goeie weg nu! Zelf eet ik ook All Bran als ontbijt, ik meng het met Brinta. Maar de laatste tijd eet ik ook vaak Cruesli met stukjes chocolade erin, iets minder gezond dan bovenvermelde mengeling denk ik, maar wel superheerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu niet voor het één of het ander, maar kunnen jullie die All Bran eten door ernaar te kijken? Dat ziet er toch niet uit? Het lijkt wat op gedroogd samengeperst karton. En ja, ik heb dat ooit nog gegeten... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerlijk is eerlijk, ik krijg het alleen binnen met fruit en een yoghurt. Liefst banaan of kiwi. Maar het helpt wel om de ochtend door te komen zonder hongergevoel.

    BeantwoordenVerwijderen