Niet overtuigd

For English, scroll down Ik heb de hals eindelijk afgewerkt, ik heb die apart gemaakt en nadien vastgenaaid. Net op tijd om het project nog ...

For English, scroll down

Ik heb de hals eindelijk afgewerkt, ik heb die apart gemaakt en nadien vastgenaaid. Net op tijd om het project nog dit jaar af te sluiten. De trui is nog niet geblockt, en ik ga dat maar beter doen, want ik ben niet helemaal overtuigd. Hij zit nogal strak, wat ik ook wou, maar vooral de lengte ligt me niet. Nochtans had ik al een aantal rijen extra gedaan, en toch blijft het hangen boven mijn riem, alsof het te warm gewassen is of een maat te klein. Zou het lukken om er een paar cm bij te krijgen? Oh, en er moeten nog knoopjes bij...



I finally managed to knit the neck, I did it separately and sewed it on. The sweater is not blocked yet and for this one I'll certainly do it. He is rather straight which I wanted. It is the length that bothers me most, though I added some rows, it still is short. Like it was washed too hot or a size too small. Will it work? Oh, and of course I should add some buttons...

You Might Also Like

2 reacties

  1. ik vroeg me al af waar de Ysolda trui gebleven was.. Verlengen kan hoor, maar het is een hele operatie. Steken opnemen boven de boord, boord eraf knippen.. Oei; nu twijfel ik hoe het met het boompje moet. Maar was deze niet topdown? Kan je misschien een langere boord breien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, bottom-up. Ik denk dat ik de stam van het boompje wel wat langer kan maken. Maar ik ga toch eerst eens blocken proberen, ik heb het gemeten en er zit nog wel wat speling op. Het is alpaca, en naar het schijnt zou dat wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen