en een actiefoto

Over die jas schrijf ik nog wel eens iets, hoe meer ik de foto's zie, hoe meer ik mijn twijfels heb. Maar ik heb een leuk weekend gehad,...



Over die jas schrijf ik nog wel eens iets, hoe meer ik de foto's zie, hoe meer ik mijn twijfels heb. Maar ik heb een leuk weekend gehad, daar in Malmédy. Ik ben zelfs gaan sleeën, daar moet een mens 33 voor worden. Twee keer ben ik de piste afgegaan, onder luid gegil. En ik kan absoluut niet sturen, maar als het moet val ik gewoon. Het was in de sneeuw duiken of een vader met kind raken, ik koos voor het tweede. Mijn neus kon er minder mee lachen. En mijn linkerkuit zit blauw, maar dat was van de eerste keer naar beneden, iets met voeten van de grond. Ter mijner verdediging, mijn moeder krijg je met geen stokken buiten met zo'n weer, zeker niet in de auto. Ik denk dat het argument van mijn ouders was dat het meer niet sneeuwde dan wel en dat een slede dus niet echt zin had. Zeg nu nog dat het vroeger strenge winters waren...

You Might Also Like

3 reacties

  1. haha.... dolle winterpret daar in Malmédy! Krijg er vaneigens ook zin in ;-))) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. héhé, ik heb je pakje gekregen. Wat super leuk wat heel erg fijn en ooooh wat blij ben ik ermee. Binnenkort zal ik erover bloggen, rond Kerst.
    Groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen