de lift

Ik ben geen fan van liften en nu wil het toeval dat de laatste twee afleveringen die ik zag van Bones en Fringe allebei over een lift gingen...

Ik ben geen fan van liften en nu wil het toeval dat de laatste twee afleveringen die ik zag van Bones en Fringe allebei over een lift gingen. In één van de afleveringen viel de lift naar beneden en was iedereen dood en ook radioactief (Fringe), in de andere viel een afgeknaagd been van een mens uit het plafond naar beneden (Bones). En sindsdien probeer ik aan iets anders te denken als ik in de lift sta. Naar het zestiende te voet is misschien iets voor goede voornemens maar nu nog even niet. En dus vraag ik me plots af waarom koffie in een beker als je daarmee in de lift naar beneden gaat niet blijft zweven, zo in een wolkje... En wat dat dan zou kunnen doen als je naar boven gaat...

You Might Also Like

1 reacties

  1. heb het ook niet zo voor liften, als het enigzins kan neem ik de trap.
    Als kind heb ik -samen met mijn ouders- ooit eens vastgezeten in een lift (weet niet juist meer hoelang het was hoor), maar sindsdien..... toch liever de trap!

    BeantwoordenVerwijderen