10 in 11: conclusies

Oké, tijd voor conclusies: 1. Na de tas komt er in de naailes de verplichte pyjama, ik wil deze zomer graag een extra pyjamabroek maken. Ik ...

Oké, tijd voor conclusies:

1. Na de tas komt er in de naailes de verplichte pyjama, ik wil deze zomer graag een extra pyjamabroek maken. Ik heb de stof al meteen dubbel gekocht, maar in een ander kleurtje.
Drie nieuwe pyjamabroeken, deze van de les incluis. De stof die ik dubbel kocht heb ik nog niet gebruikt.

2. Ook eentje voor de zomer: een rokje, ik kocht al de stof bij Koekepeertje tijdens de Vitrine.
Geen probleem, die rokjes, lijkt me. Ik heb verschillende modelletjes getest en ik draag ze heel regelmatig.

3. Iets met kabels, de sjaal heeft me zin doen krijgen in meer.
Entrechat is kabels. De sjaal zijn kabels. Duidelijk gelukt.

4. Minstens één paar wanten, zeker nu één van mijn bella's verdwenen lijkt te zijn. Rood werd me al ingefluisterd.
Tricky, ik heb mittens gemaakt.

5. Ysolda heeft bijna een nieuw boek uit, het wordt tijd dat ik nog eens iets van haar brei.
Skelf in paars alpaca, maar wat heeft dat lang geduurd, zeg en dat is vooral mijn schuld. De kraag staat er nog niet aan, maar echt waar, dat moet volgende week lukken of anders de eerste week van het nieuwe jaar. En ik heb ondertussen twee swirl hats gebreid en nog eentje onderweg.

6. Een trui van op de tv
Dit wordt de volgende hou ik mezelf voor.

7. Iets breien van de wol van de projecten die ik in 2010 uitgetrokken heb en het zwarte en groene vestje af werken.
De gerecycleerde trui is af: modern garden en al veel aan gehad. Het afwerken is niet gelukt en schuift door naar de lente. Ik ben wel blij dat ik iets gevonden heb met de donkerblauwe wol, gerecupereerd van de shalom en ik had die niet eens durven opnemen.

8. Eens testbreien voor iemand, dit is de gemakkelijke van het lijstje want Canary knits bezorgde me al het patroon.
serieus onderschat, wel gedaan, maar niet afgewerkt

9. Iets breien uit één van de vele breitijdschriften die ik ondertussen liggen hebben.
Laten we eerlijk zijn, niet gelukt

10. Eens gaan breien bij Knit Flanders, Huis van Alijn, Breien in Oostende en ook eens een keertje een kijkje gaan nemen bij de Gentse naaiclubs.
Ik was bij de Ijverige wijven en al bij BoHo. Sinds begin juli ben ik ook lid van de Ijverige wijven. De WKIP heb ik door mijn voet gemist, maar toch al een paar keer bij Knitflanders. Bij het Huis van Alijn zijn ze gestopt, maar er is voor een alternatief gezocht: de Knitting Owls.

Conclusie: Met een beetje goede wil kom ik uit op 7,5 à 8/10. Ik ben vaak te ambitieus, neem nu die 7de doelstelling, dat zijn er toch eigenlijk 3 of zelfs 4 in één?

You Might Also Like

1 reacties