Seriously

For English, scroll down Om een lang verhaal kort te maken, ik had nog wol over en wou er een shrug mee maken, ik vond dit patroon van Hila...

For English, scroll down

Om een lang verhaal kort te maken, ik had nog wol over en wou er een shrug mee maken, ik vond dit patroon van Hilary Hunt via ravelry en vond het vreemd dat nog niemand het gemaakt had. Bleek het nog maar nieuw te zijn. En toen ik op haar blog een kijkje ging nemen, zag ik de baseline "knitting is cool. seriously" en als fan van de serie ben ik er wel even blijven plakken en zo vond ik nog wel een hoop patronen, waaronder dit voor de polswarmers en cowl en muts. Ik had alleen rechte naalden bij de hand dus was de keuze snel gemaakt, maar er is nog wol over van de cardigan.


To make a long story short, kind of. I was looking for a pattern for a shrug to make with some left over yarn from my cardigan. I found a beautiful pattern by Hilary Hunt via Ravelry and thought it was weird nobody had made it yet. Turns out it was brand new. I liked the baseline of her blog: "Knitting is cool. seriously". So I looked around and also liked the wrist warmers, the cowl and the hat. A tough choice, decided by the fact I only had straight needles with me, but there is still yarn left.

You Might Also Like

1 reacties

  1. de handverwarmers zien er echt 'cool' uit! succes nog met de cardigan in spe... groetejes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen