Rood en al

Ik heb een nieuwe sjakosj, sinds zaterdag. Met dank aan Lilith , want ik vond dat het toen wel welletjes was. En zoals mijn liefje zei: ze w...

Ik heb een nieuwe sjakosj, sinds zaterdag. Met dank aan Lilith, want ik vond dat het toen wel welletjes was. En zoals mijn liefje zei: ze was ook echt versleten en toch deed hij nog verbaasd dat ik mijn oude had weggegooid. Maar ik scoorde gisteren zwaar, denk ik, dat compenseerde misschien een beetje dat ik toch wel weer lang heb moeten zoeken achter mijn filmtickets.



Maar ik ben het ding nog niet gewoon, wel een schone kleur.Dus nu is het nog even wennen, waar steek ik mijn gerief. En gerief dat viel eigenlijk nog mee (ook hier en hier doen ze mee). Maar het lijstje:
- gsm en werkgsm
- portemonnee met kleingeld en portemonnee voor briefjes en kaartjes (ik vond mijn goesting niet)
- breinaalden en biais die ik in de Veritas kocht en nog altijd lijk mee te sleuren
- een verzameling stylo's, want die heb je wel eens nodig
- boekje met bloemetjes voor artikels, blogposts en als het moet ook voor vergaderingen op het werk
- haaknaald voor het geval dat
- doosje met naalden voor je weet nooit
- een lepel, ook altijd handig
- zakje van de winkel
- filmtickets
- dagcrème, rode lippenstift (die ik nooit gebruik) en lippenverzorgingsding want ik ben een meisje
- aspirines
- een sleutelbos met grote sleutelhanger, om die dingen snel terug te vinden
- een snoepje van mijn liefje, dat ik bijhoudt tot ik hem echt hard mis
- twee buttons van Gentblogt
- een wit fietslicht

en wat nog ontbreekt want ik ben aan het snotteren: zakdoekjes!

You Might Also Like

0 reacties