Aquarium

Pff, dat het maar blijft regenen, daar kan ik nog wel mee leven denk ik. Zolang regen maar warme thee en een koekje is terwijl ik binnenshui...

Pff, dat het maar blijft regenen, daar kan ik nog wel mee leven denk ik. Zolang regen maar warme thee en een koekje is terwijl ik binnenshuis wat zit te prutsen. Of nog beter, warme choco na een wandeling tussen twee buien. Het stond al langer vast dat de stof van bij Julija een rokje zou worden. Maar ik ging dat eerst onder de knie krijgen.

Zondag was het dan zo ver, ik verzamelde mijn moed en begon te knippen. Er zou een paspelbandje tussen komen en voor de rest meer van hetzelfde. Het beleg is veelkleurig met restjes van twee andere rokjes.













Ik kwam de trap af terwijl hij naar boven wou. Hij stopte en zag het meteen. "Hm, je hebt het wel voor die plooitjes, spijtig dat ze niet alle twee even groot zitten, en eentje zou je toch ook omgekeerd moeten steken."

Hij is mijn kritisch oog. Hij nam me mee naar de spiegel en ja, hij had gelijk. Ondertussen zit alles zoals het hoort en lijk ik een beetje een aquarium. Maar ik vind het wel cool. Wel vreemd, in de winkel zou ik dit laten hangen, te druk maar in de stoffenwinkel haal ik dit er zo uit. Meer nog, ik heb het weken als achtergrond op mijn pc gehad. Nu nog blauwe kousen en de geschikte botjes vinden en ik ben klaar om in de plassen te springen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik herken het gevoel, ik zou zoiets ook laten hangen in de winkel, maar als ik er zelf iets mee kan maken, zou ik het misschien toch kiezen. 't Is alleszins een heel mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen