to feest or not to feest

Zoals Ivan zegt, niet naar de feesten gaan is geen optie. Maar het valt wel eens lastig om nog buiten te komen. Ik heb al één plensbui acht...

Zoals Ivan zegt, niet naar de feesten gaan is geen optie. Maar het valt wel eens lastig om nog buiten te komen. Ik heb al één plensbui achter de rug, na een warme douche ben je dat weer vergeten, maar mijn stapel droge kleren verkleint zienderogen en het is niet of ik hier mijn hele kleerkast staan heb. Dus wordt het een beetje à l'improviste, een kleedje uit de stapel nog te strijken kleren en een legging met dezelfde kleuren die ik in de gauwte nog mee nam uit de hema eerder deze week en in solden. Ongestreken. Waarschijnlijk had ik een voorgevoel, ik heb er in elk geval nog één in de kleuren van dat ander kleedje uit de stapel. Ongesteken, maar proper gewassen en vol goede moed duiken we straks weer de stad in. Iets eten en Laurentplein, meer staat niet op de planning. Maar er is nog al zo een avond geweest en die eindigde op de Vlasmarkt om drie uur 's morgens met iemand die het voortdurend over Flashmarket had omdat iemand hem ingefluisterd had dat dat hip en voor insiders zou zijn. De eerste bij wie hij het probeerde zei: "kbenkik moa n simpl meiske ut west-vlandrn, zu, zeg moa vlasmarkt." En iets over dat alle leven in West-Vlaanderen begonnen was...

en kijk eens op Gentblogt, wij trotseren de regen.

You Might Also Like

0 reacties