ontbijt

In de reeks "hoe overleef ik de Gentse feesten" een simpele tip: ontbijt blijft de belangrijkste maaltijd van de dag, ook als dat ...

In de reeks "hoe overleef ik de Gentse feesten" een simpele tip: ontbijt blijft de belangrijkste maaltijd van de dag, ook als dat pas 's middags is of op een normaal uur, in mijn geval. Neemt er de tijd voor, wordt langzaam wakker en laat de dag beginnen.


Ik hou van mijn eigen tips, maar het is een beetje stress. Absynthe Minded was gisteren niet echt mijn ding, tot groot ongeloof van de vrienden, en wat het nog erger maakte was dat ik het niet kon uitleggen. Maar ik troost me met de gedachte dat ik een andere muziekliefhebber wiens smaak ik wel kan appreciëren zag staan aanschuiven bij de frieten tijdens het concert. Of het is een man en als eten roept, is er geen plaats voor andere dingen?

You Might Also Like

2 reacties

  1. goh, ik heb ook muziek die ik niet graag hoor en dat wordt ook op ongeloof onthaald. Het is nochtans simpel: je hoort het graag of niet. Punt. Ik vind niet dat ik dat moet gaan uitleggen, hoor. En jij dus ook niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @elke toch wel een beetje, zie http://www.gentblogt.be/2011/07/16/gent-jazz-zot-van-a

    BeantwoordenVerwijderen