zandbak

Ik had er een beetje een slecht gevoel bij toen ik na de tandarts ook eens langs liep op mijn werf. Ze waren met twee en dat leek me al posi...

Ik had er een beetje een slecht gevoel bij toen ik na de tandarts ook eens langs liep op mijn werf. Ze waren met twee en dat leek me al positief. Twee rokers, maar dat laat ik nu efkes niet aan mijn hart komen. Al mogen ze hun peuken wel opruimen. Wat me vooral zorgen baarde was dat een brug gemaakt werd en ze niet zeker wisten of ze nog meteen verder kwamen doen. Ik deed nogal paniekerig, de afspraak met die van het sanitair is wel geregeld benadrukte ik nog. En dus ging ik voor de naailes maar een kijkje nemen. Het zag er wel veelbelovend uit. een opstapje naar de douche

en dan een zandbak, niet echt wat ik me voorstel bij een douche.

en ook het toilet is niet bekleed, geen idee of dat een probleem is voor de sanitairmannen. Ik heb het hen alvast gevraagd en weer een les geleerd: als ze zeggen twee weken werk, vraag dan ook of ze die in één keer kunnen doen in plaats van in stukjes en beetjes.

En nee, ik kan er niet mee lachen. Al een tijdje niet meer, maar ik kan zelf geen tegels zetten, dus vraag ik het nog eens op de voicemail, andere suggesties?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Arme Patricia.... Bestond er maar een pilletje waardoor je ging slapen zoals doornroosje en dan wakker gekust worden door een knappe loodgieter-prins als je huisje helemaal klaar is en blinkt als een spiegel... Hopelijk duurt het geen 100 jaar...;-) Hou je goed ! rozemie

    BeantwoordenVerwijderen